klantenservice bsxl

Klantenservice

Gemakkelijk en zorgeloos bestellen bij BSXL!

  • ✔ Deskundig advies van ons team
  • ✔ Snelle en betrouwbare levering
  • ✔ Uitstekende klantenservice
BouwStation XL
Schade melden

Snelle en eenvoudige afhandeling van schade aan uw product

Bij RadiatorKopen begrijpen we dat een bestelling ontvangen en installeren niet altijd zonder problemen verloopt. Ondanks onze inspanningen om de hoogste zorg te dragen voor onze producten, kan er tijdens het transport of de installatie schade ontstaan.

Mocht je schade aan een product ervaren dat je bij ons hebt gekocht, dan is het van groot belang dat je dit binnen 48 uur na levering bij ons meldt. Let er wel op dat meldingen die later dan 48 uur na levering binnenkomen, niet in behandeling worden genomen.

Om je melding zo efficiënt mogelijk te kunnen afhandelen, hebben wij een serviceformulier opgesteld. Dit formulier helpt ons om de benodigde informatie te verzamelen en zo snel mogelijk op zoek te gaan naar een oplossing. Vul het formulier zo compleet mogelijk in, zodat onze serviceafdeling je zo spoedig mogelijk kan helpen. Binnen 3 werkdagen na ontvangst van het formulier zal er contact met je worden opgenomen. Vul hieronder het formulier in.

Snel en Eenvoudig Schade Melden

Eenvoudige stappen voor een vlotte afhandeling van schadeclaims

Bij RadiatorKopen weten we dat het niet altijd vlekkeloos verloopt bij het ontvangen en installeren van producten. Hoewel we er alles aan doen om onze producten zorgvuldig te leveren, kan er soms toch schade ontstaan tijdens het transport of de installatie, of kan een product niet overeenkomen met de orderbevestiging.

Wat te doen bij schade?

  • Meld de schade binnen 48 uur: Het is cruciaal om schade binnen 48 uur na levering te melden. Meldingen na deze termijn kunnen we helaas niet in behandeling nemen.
  • Vul het serviceformulier in: Om je zo snel mogelijk te helpen, vragen we je om het serviceformulier volledig in te vullen. Dit helpt ons om alle benodigde informatie te verzamelen en een passende oplossing te vinden.
  • Snel contact: Binnen 3 werkdagen na ontvangst van je melding nemen we contact met je op om de vervolgstappen te bespreken.

Efficiënte oplossing

Onze prioriteit is om problemen snel en efficiënt op te lossen. Hoewel we ons best doen om vertragingen en extra kosten te voorkomen, valt dit helaas niet altijd binnen onze aansprakelijkheid. Desondanks zetten we ons in om de situatie zo snel mogelijk recht te zetten.

Vragen of ondersteuning nodig?

Voor vragen over onze garantievoorwaarden of de afhandeling van schadeclaims, kun je terecht bij onze klantenservice. Onze medewerkers staan klaar om je te helpen en te voorzien van alle benodigde informatie. Voor meer details kun je ook onze volledige algemene voorwaarden bekijken.

Bekijk hier onze volledige algemene voorwaarden.